logo proiext

Afacerea Ta, Șansa Ta!

Idei de afaceri în regiunea vest!

Noutăţi

 

Comunicat: Corrigendum la Metodologia de selectie a Planurilor de afaceri – schema minimis ”Romania Start Up Plus” în cadrul proiectului Afacerea ta, Șansa ta! – idei de afaceri în Regiunea Vest

09 Octombrie 2018
Prin prezenta vă aducem la cunoștință faptul că Metodologia de selecție a Planurilor de Afaceri aferentă concursului ce se va desfășura în cadrul proiectului Afacerea ta, Șansa ta! – idei de afaceri în Regiunea Vest a suferit modificări, aceasta fiind actualizată după cum urmează:
  • Capitol 2: Depunerea planurilor de afaceri: modificări:
”Participanții la cursurile de competențe antreprenoriale organizate prin proiect vor putea depune ”Cererea tip de înscriere în Concursul de Planuri de Afaceri” imediat după finalizarea cursurilor. În cazul în care doresc să perfecționeze Planurile de Afaceri elaborate cu ocazia cursurilor de competențe antreprenroiale, aceștia vor putea depune o Solicitare de modificare a Planului de Afaceri. Această solicitare va preciza o dată până la care se va depune Planul de Afaceri modificat, dată care însă nu va depăși termenul de maxim 20 zile calendaristice de la absolvirea cursului de competențe antreprenoriale.”

se modifică în:

”Participanții la cursurile de competențe antreprenoriale organizate prin proiect vor putea depune ”Cererea tip de înscriere în Concursul de Planuri de Afaceri” imediat după finalizarea cursurilor. În cazul în care doresc să perfecționeze Planurile de Afaceri elaborate cu ocazia cursurilor de competențe antreprenroiale, aceștia vor putea depune o Solicitare de modificare a Planului de Afaceri. Această solicitare va preciza o dată până la care se va depune Planul de Afaceri modificat. Pentru a asigura șanse egale tuturor participanților, cei care participă la cursuri, dacă solicită, li se va pune la dispoziție o perioadă de cel puțin 20 de zile calendaristice de la data finalizării cursului pentru a-si îmbunătății PA cu care s-au prezentat la examenul de absolvire, dată care însă nu va depăși termenul limită de înscriere a Planurilor de Afaceri în concurs.”

  • Capitol 3: Evaluarea planurilor de afaceri: modificări:
”Fiecare plan de afaceri va fi evaluat de 3 evaluatori”

se modifică în:

”Fiecare plan de afaceri va fi evaluat de 2 evaluatori”

  • Capitolul 5: Comunicarea rezultatelor și înregistrarea și rezolvarea contestațiilor: modificări:
”Afișarea listei cu planuri de afaceri selectate pentru a primi finanțare se va face cel târziu în data de 15.12.2018, orele 12:00”

se modifică în:

”Afișarea listei cu planuri de afaceri selectate pentru a primi finanțare se va face cel târziu în data de 26.11.2018

”Contestațiile se vor depune la sediul ASSOC în termen de maxim 3 zile de la publicarea rezultatelor”

se modifică în

”Contestațiile se vor depune la sediul ASSOC în termen de maxim 5 zile de la publicarea rezultatelor”

"Rezultatele re-evaluării în urma contestațiilor vor fi anunțate în termen de maxim 20 de zile de la data depunerii contestațiilor”

se modifică în:

”Rezultatele re-evaluării în urma contestațiilor vor fi anunțate în termen de maxim 5 zile de la data depunerii contestațiilor.”

Manager proiect
Hotima Vasile Sandu

09.10.2018

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României

Pentru informații detaliate despre celelate programe cofinanțatede Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro.

Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC Baia Mare

Adresă: Strada Rachetei nr. 3, Baia Mare,
Maramureș, România, cod poștal 430204
Telefon / Fax: (+40) 262 222 226
Email: assoc@assoc.ro
© 2018 Afacerea Ta, Șansa Ta!. All Rights Reserved.