logo proiext

Afacerea Ta, Șansa Ta!

Idei de afaceri în regiunea vest!

Noutăţi

 

Anunț deschidere poziții în cadrul echipei de implementare a proiectului POCU 106743 – "Afacerea ta, Șansa ta! – idei de afaceri în Regiunea Vest!"

10 Decembrie 2019
Pentru pregătirea implementării activității A3 - Program de monitorizare a funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate în cadrul perioadei de sustenabilitate a acestora se anunță deschiderea unui post în cadrul echipei de management și implementare a proiectului ”Afacerea ta, Șansa ta! – idei de afaceri în Regiunea Vest!” Cod proiect POCU 82/3/7/106743.
În perioada următoare se organizează o sesiune de înregistrare de CV-uri, analiză și eventuale interviuri pentru a acoperi poziția de Coordonator monitorizare afaceri, motiv pentru care persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-uri și documente relevante care să susțină excepriența și cerințele prezentate mai jos, până la data de 23.12.2019 la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Cerințe tehnice documentație:

CV – în format Europass, datat și semnat de conform cu originalul

Documente suport care să susțină experiența și cerințele cerute – diplome și certificate de competențe dobândite, adeverințe de vechime, recomandări sau fișe de post ce să susțină competența profesională, în format scanat, semnat de Conform cu originalul.

Periodă contractuală: 12 februarie 2020 – 11 ianuarie 2021

Rol: Coordonator monitorizare afaceri

Codul ocupației: 242104 responsabil proces

Atribuții:
  • Raspunde de coordonarea activității de monitorizare a funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate în perioada de sustenabilitate a acestora; atingerea tuturor rezultatelor asumate prin proiect; elaborarea rapoartelor, încadrarea în termene;
  • Verifică desfășurarea activității de monitorizare a activității întreprinderilor înființate;
  • Verifică asigurarea sustenabilității ideii de afacere asumate în sensul dezvoltării, și nu doar a supraviețuirii în piață;
  • Efectuează controale la sediul beneficiarului schemei de ajutor de minimis privind modul de respectare a reglementărilor prevăzute în perioada de sustenabilitate a funcționării acestora;
  • Centralizeaza și raportează datele și informațiile cu privire la programul de monitorizare a funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate în cadrul perioadei de sustenabilitate a acestora, respectiv la atingerea tuturor rezultatelor asumate prin proiect;
 
Educație solicitată
  • Studii superioare – durată minimă 3 ani
 
Cerințe din fișa postului - Experiență solicitată
  • Experiență profesională specifică în coordonare și management;
  • Experiență în implementarea a cel puțin 1 proiect cu finanțare nerambursabilă și/sau experiență de cel puțin 6 luni în domeniul activităților proiectului;
  • Durată minimă de experiență profesională atestată prin CV și documente justificative - 5 ani
 
Cerințe din fișa postului - Competențe solicitate
  • spirit analitic;  lucru în echipă;
  • monitorizarea lucrului echipei (controlul calității);
  • buna cunoaștere a instrumentelor de programare și control;
  • experiență în utilizarea mecanismelor de coordonare (echipă și proceduri);
 
Pentru eventuale nelămuriri sau informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați!

Succes,
Echipă proiect
Afacerea ta, Șansa ta!

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României

Pentru informații detaliate despre celelate programe cofinanțatede Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro.

Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC Baia Mare

Adresă: Strada Rachetei nr. 3, Baia Mare,
Maramureș, România, cod poștal 430204
Telefon / Fax: (+40) 262 222 226
Email: assoc@assoc.ro
© 2018 Afacerea Ta, Șansa Ta!. All Rights Reserved.